Μια υγιής διατροφή για τον εγκέφαλο  και για την καταπολέμηση της νόσου του  Αλτσχάιμερ,  έχει ιδιότητες που εκτείνονται πολύ πέρα από την απλή μείωση της ημερήσιας πρόσληψης των υδατανθράκων σας .

 grain_brain_number1_best_seller

Παρέχει πραγματικά στο σώμα σας και  το μυαλό, τονωτικά  θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που βοηθούν να εξορκίσουν την  ασθένεια του εγκεφάλου, όπως  και άλλες ασθένειες , θα πρέπει να εξετάσετε ένα κανονικό σχήμα των συμπληρωμάτων .

 Αυτά τα επτά συμπληρώματα θα σας βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό  στην πρόληψη :

Oλες οι ασθένειες προέρχονται απο το μυκόπλασμα

DHA :

Ενα ωμέγα- 3 λιπαρό οξύ που αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 50 % των ωμέγα- 3 λιπαρών οξέων στον εγκέφαλο.

Πολυάριθμες μελέτες συνδέουν τα υψηλά επίπεδα του DHA με μειωμένο κίνδυνο για άνοια , Αλτσχάιμερ και άλλες ασθένειες του εγκεφάλου ( δείτε ορισμένες από αυτές τις μελέτες

εδώ) .http://www.drperlmutter.com/learn/studies/?study_tag=dha

Θα πρέπει να παίρνετε  περίπου 1.000 mg / ημέρα .

Φυσικά αντιφλεγμονώδη και πόνος

Ρεσβερατρόλη :

Αν σας αρέσει το κόκκινο κρασί (είναι επιτρεπτό στην διατροφή δημητριακά και  εγκεφάλος , τότε μπορείτε να ευχαριστήσετε αυτή τη φυσική ένωση, η οποία επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης , ενισχύει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο , και προάγει την υγεία της καρδιάς .

Εκτός από το ρόλο που διαδραματίζει στην τόνωση της λειτουργίας του εγκεφάλου , η ρεσβερατρόλη είναι επίσης ένας βασικός σύμμαχος του ανοσοποιητικού συστήματος του σώματός μας .

Καταναλώνετε  100mg δύο φορές την ημέρα .

Κιτρινόριζα :

Αν παρακολουθείτε τα   μέσα κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook , Twitter ) , τότε σίγουρα έχετε έχετε ακούσει να μιλούν αρκετά για την κουρκουμίνη,κιτρινόριζα, (τουρμέρικ ) είναι γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές της ιδιότητες.  Μπορούμε να ευχαριστήσουμε την κιτρινόριζα  για την προστασία των μιτοχονδρίων μας ( χάρη στην τόνωση και τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες )  και επίσης βελτιώνει το μεταβολισμό της γλυκόζης που  είναι απαραίτητο για τη μείωση του κινδύνου ενός ατόμου για τη νόσο του εγκεφάλου .

Προσπαθήστε να παίρνετε 350 mg δύο φορές ημερησίως .

Προβιοτικά :

Έρευνα που διεξήχθη  μόλις τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να συμπεραίνει ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε προβιοτικά μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά του εγκεφάλου , και μπορεί να ρυθμίζει τις επιδράσεις του στρες , το άγχος και την κατάθλιψη .

Στην διατροφή Grain brain , έχω ψάξει βαθύτερα τη σχέση μεταξύ των προβιοτικών και της υγείας του εγκεφάλου , και σήμερα οι ερευνητές διερεύνησαν περαιτέρω, τον  ρόλο που τα  βακτήρια του εντέρου μπορεί να παίξουν σε ασθένειες που κυμαίνονται από τον χρόνιο πόνο έως και  τον αυτισμό .

Σύνδρομο GAP, ΕντεροΨυχολογικό Σύνδρομο (σύνδρομο GAP) Από τη Δρ Ν. Κάμπελ-McBride Η Δρ Νατάσα Campbell-McBride είναι Ρωσίδα νευρολόγος της οποίας το παιδί της ανέπτυξε αυτισμό

Στην ιδανική περίπτωση , να παίρνετε συμπλήρωμα προβιοτικών, που να περιέχει τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια ενεργές καλλιέργειες  από τουλάχιστον δέκα διαφορετικά στελέχη , συμπεριλαμβανομένου του lactobaccilus acidophilus και του Bifidobacterium .

Coconut Oil :  Είμαι φανατικός οπαδός του ελαίου καρύδας, γιατί είναι ένα σημαντικό μέρος της διατροφής μας .

Είναι ακόμα το ένα μέρος του τρίο των  αντι – Αλτσχάιμερ συμπληρωμάτων!

The Anti-Alzheimer’s Trio

Παίρνετε τουλάχιστον 2 κουταλάκια του γλυκού οργανικό έλαιο καρύδας καθημερινά .

Σημείωση φύτρο.

Το έλαιο καρύδας μπορεί να είναι  καλό αλλά αρκετά υποδιαίστερο από το ελαιόλαδο.

Ελαιόλαδο. Ισχυρή προστασία από καρδιαγγειακές παθήσεις, καρκίνο, και φλεγμονές

 Άλφα – λιποϊκό οξύ,  είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει  τον εγκεφάλου και τον νευρικό ιστό .

Παίρνετε  600 mg / ημέρα .

Βιταμίνη D :

Δεν μπορώ να πω αρκετά για τη σημασία της βιταμίνης D , σε λίγες σειρές και γι αυτό έχω αφιερώσει πέντε σελίδες στην διατροφή  Grain brain . Για να μάθετε περισσότερα , δείτε το βίντεο μου για αυτό το θέμα .

Είναι ιδανικό  να ξεκινήσετε με 5.000 μονάδες βιταμίνης D3 ημερησίως , να κάνετε εξετάσεις μετά από τρεις μήνες , και να προσαρμοσετε την δόση αναλόγως .

Βιταμίνη D. 10 συμπτώματα που μας δείχνουν την ανεπάρκεια σε βιταμίνη D.

Βιταμίνη D και εποχικό εμβόλιο της γρίπης.

 

Όπως με οποιαδήποτε διαιτητική / αλλαγή για την υγεία σας, αυτά είναι μόνο προτεινόμενες κατευθυντήριες γραμμές , και θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές , ή ξεκινήσετε ένα πλάνο συμπληρωμάτων .

Για περισσότερες πληροφορίες , ζητήστε ένα αντίγραφο του Grain brain σήμερα και γραφτείτε στην λίστα email του Δρ Perlmutter.

Επιμέλεια μετάφρασης

Ευαγγέλου Μαριάννα

Βιοχημικός Μsc

πηγή

Grain Brain and the Seven Super Supplements