Tο Grand Jury βρίσκει Προφανή στοιχεία για την πανδημική απάτη

Την Πέμπτη 07 Μαΐου 2020, συγκροτήθηκε μια Κυρίαρχη Μεγάλη Κριτική Επιτροπή ( Grand Jury ) σε μια εικονική και ασφαλή σύνοδο στα Βρετανικά Νησιά, υπό την προστασία της Συνθήκης της Παγκόσμιας Κοινοτικής Εμπιστοσύνης ( Universal Community Trust), για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί σχετικά με την πανδημία του Κορωνοιού.

Ζητήθηκε από το Grand Jury να αποφανθεί εάν υπήρχαν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία για απάτη της πανδημίας, βάσει των στοιχείων που υποβλήθηκαν στο κοινό από πολλούς γιατρούς, εμπειρογνώμονες και μάρτυρες, για να δικαιολογηθεί η επίσημη έρευνα απο το Grand Jury.

Ακολουθεί τώρα μια περίληψη των ισχυρισμών που παρουσιάστηκαν.

Νομικοί ορισμοί

ΑΠΑΤΗ – Μια ψευδή αναπαράσταση ενός πραγματικού γεγονότος – είτε με λόγια είτε με συμπεριφορά, με ψευδείς ή παραπλανητικούς ισχυρισμούς, ή απόκρυψη αυτού που θα έπρεπε να είχε αποκαλυφθεί – που εξαπατά και σκοπεύει να εξαπατήσει κάποιον άλλο έτσι ώστε το άτομο να ενεργήσει με βάση αυτόν τον ισχυρισμό ή τον νομικό τραυματισμό του.

https://legal-dictionary.thefreedictionary.com/fraud

ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ – Οποιαδήποτε οικογένεια ιών μονόκλωνου RNA που μολύνουν θηλαστικά και πουλιά, προκαλώντας αναπνευστικές λοιμώξεις όπως το κοινό κρυολόγημα και το SARS στον άνθρωπο και που έχουν αιχμές γλυκοπρωτεϊνών που προεξέχουν από τον ιικό φάκελο.

https://www.thefreedictionary.com/coronavirus

ΠΑΝΔΗΜΙΚΗ – 1. Διαδεδομένη. γενική.

2. Ιατρική Επιδημία σε μια ευρεία γεωγραφική περιοχή και επηρεάζει μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού

Ιστορικό

Τον Ιανουάριο του 2020, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου χαρακτήρισε το στέλεχος της COVID-19 ως μολυσματική νόσο υψηλών συνεπειών [HCID], μετά από έναν παγκόσμιο πανικό για μια φερόμενη πανδημία που προήλθε από το Wuhan της Κίνας.

Στη συνέχεια, στις 16/03/2020, ο Neil Ferguson του Imperial College London ισχυρίστηκε ότι 500.000 Βρετανοί θα πεθαίναν από την COVID-19, βάσει του προγνωστικού μοντέλου του πανεπιστημίου που χρηματοδότησε ο Bill Gates, στην περίπτωση που οι Βρετανοί συνέχιζαν κανονικά.

Ωστόσο, στις 19/03/2020, η COVID-19 αναταξινομήθηκε από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου από το να είναι σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία σε έναν εύκολα διαχειρίσιμο κίνδυνο, μόνο δύο μήνες μετά την κήρυξη μολυσματικής νόσου υψηλής συνέπειας.

Περιορισμός κατ οίκον

Ωστόσο, στις 23/03/2020, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου επέβαλε εθελοντική αόριστη κατ οίκον ποινή φυλάκισης στον πληθυσμό της Βρετανίας, στο όνομα της διατήρησης της ασφάλειας των ανθρώπων και της προστατεύοντας τους οδηγούμενη απο την υπερβολική αντίδραση της National Heath Service.

Δύο ημέρες αργότερα, στις 25/03/2020, ο νόμος Coronavirus Act 2020 επεκτάθηκε στο Κοινοβούλιο, με τον ισχυρισμό ότι η χώρα κινδυνεύει σοβαρά από μια ιογενή πανδημία, την οποία η κυβέρνηση είχε ήδη ανακατατάξει στις 19/03/2020, από το να θεωρείται σοβαρή απειλή στο να μην είναι πιο απειλητική από ένα κοινό κρυολόγημα ή γρίπη.

Μη συνταγματική νομοθεσία

Το νομοσχέδιο Coronavirus (HC Bill 122) θεσπίστηκε χωρίς τον συμβατικό κοινοβουλευτικό έλεγχο και συζήτηση, με σκοπό να κρατήσει τους ανθρώπους ασφαλείς και απαλλαγμένους από βλάβες και να σώσει το NHS, κατά τη διάρκεια αυτής της φερόμενης έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία.

Ωστόσο, οι ακόλουθες εξουσίες που φέρεται να εξουσιοδοτεί βάσει των διατάξεων του νόμου περί αστικών συμβάσεων 2004, Civil Contingencies Act 2004 αντιπροσωπεύουν θεμελιώδεις παραβιάσεις της Magna Carta, της Πράξης Διακανονισμού, της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων, της Αναφοράς του Δικαίου, του Στέμματος και των Νόμος περί των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων , ο οποίος απαγορεύει συνταγματικά την αναστολή των αναφαίρετων δικαιωμάτων και προστασίας που εγγυάται το Κοινό Δίκαιο.

-Αναγκαστική κράτηση και απομόνωση οποιουδήποτε, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, και για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα.

-Οι αρχές μπορούν να πάρουν βιολογικά δείγματα από το σώμα σας με βία [συμπεριλαμβανομένης της απειλής όπλου].

-Στη συνέχεια, το σώμα σας θα αξιωθεί ως ιδιοκτησία του κράτους, για να το κάνει με ό, τι κρίνει σκόπιμο και δεν υπάρχει δικαίωμα προσφυγής.

-Κανείς δεν αναγνωρίζει τα νόμιμα δικαιώματα στις εγκαταστάσεις απομόνωσης που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμη, οι οποίες χτίζονται γρήγορα σε όλη τη χώρα.

-Οι δυνάμεις έκτακτης ανάγκης θα διαρκέσουν έως και 2 χρόνια, με κρίση κάθε 6 μήνες και η απεριόριστη επιλογή να παρατείνονται επ ‘αόριστον.

-Οι εξουσίες κλειδώματος έχουν καταρτιστεί έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποτροπή μαζικών διαμαρτυριών ενάντια στα επιβαλλόμενα ολοκληρωτικά μέτρα.

-Οι κρατικές διασφαλίσεις επιτήρησης έχουν καταργηθεί αποτελεσματικά, επιτρέποντας τη συνολική παρακολούθηση κάθε πτυχής της ζωής μας, στο πλέγμα ελέγχου 5G που δημιουργούν, ενώ όλοι οι άλλοι φυλακίζονται στα σπίτια τους.

-Οι προστασίες από την αναγκαστική κράτηση και η σκληρή και περιττή μεταχείριση βάσει του νόμου για την ψυχική υγεία έχουν χαλαρωθεί επ ‘αόριστον.

-Οι αποτεφρώσεις μπορούν να επιβληθούν κατά προσωπικών και θρησκευτικών επιθυμιών.

-Δεν θα διεξαχθούν έρευνες για τυχόν ύποπτους θανάτους μέχρι νεωτέρας.

-Δεν απαιτείται πλέον ιατρική πιστοποίηση για ταφές ή νεκροτομίες.

-Η υγειονομική υπηρεσία έχει αποζημιωθεί, εάν αποτύχει για οποιονδήποτε λόγο να παρέχει φροντίδα σε άτομα που τη χρειάζονται, ή εάν χορηγούν αναγκαστική θεραπεία και ως αποτέλεσμα ο ασθενής πεθαίνει.

-Απαιτείται μόνο ένας ιατρός «αξιωματικός» που έχει διοριστεί από την κυβέρνηση για να υπογράψει τις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να λάβετε βίαια φαρμακευτική αγωγή.

-Ή με καταστολή και μπορεί να παρέχει με ενεσιμη μορφή ό, τι θεωρείται κατάλληλο, από όποιον επιλέξει τη φροντίδα η συμπονετική σας κυβέρνηση και δεν έχει υποχρέωση να λογοδοτήσει σε κανέναν εκτός από αυτούς.

-Οι Τοπικές Αρχές εξαιρούνται επίσης από την τήρηση των καθηκόντων τους σύμφωνα με το The Care Act 2014, αλλά εξακολουθούν να στέλνουν ληστές στάθμευσης για να σας επιβάλουν πρόστιμο για στάθμευση μπροστά από το σπίτι στο οποίο έχετε φυλακιστεί.

-Εάν κάποιος πεθάνει ενω είναι υπό κράτηση αστυνομίας ή οποιουδήποτε είδους επιμέλειας, μπορεί απλώς να απορρίψει το σώμα χωρίς έγγραφα, ιατρικές εξετάσεις ή πιστοποίηση ή έρευνα.

-Οποιαδήποτε κριτική για την κυβερνητική πολιτική είναι μια συνοπτική παράβαση δημόσιας τάξης, έως ότου τερματιστεί η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, υπόκειται σε πρόστιμο και φυλάκιση χωρίς δίκη.

Ο Ferguson Ανακαλεί αλλά ο κατ οίκον περιορισμός συνεχίζεται

Σχεδόν ανεξήγητα, την ίδια ημέρα που ψηφίστηκε ο νόμος Coronavirus από το κοινοβούλιο, το οποίο διαλύθηκε αμέσως μέχρι νεωτέρας, ο Φέργκιουσον παραδέχτηκε δημοσίως ότι οι προβλέψεις του ήταν τρομερά ανακριβείς. και ότι, μετά από προβληματισμό, δεν θα πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι από 10-20.000 θάνατοι στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ωστόσο, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου προχώρησε να αγνοήσει τη διορθωμένη πρόβλεψη θνησιμότητας, καθώς και τη δική της επαναταξινόμηση της νόσου ως μη σοβαρού κινδύνου για τη δημόσια υγεία και ο περιορισμός συνεχίστηκε με ένα επιθετικά ανανεωμένο ολοκληρωτικό σθένος.

Ζητήματα νομιμότητας

Αυτό φυσικά δημιούργησε ερωτήματα τέτοιας σημασίας για όλους στη Βρετανία και στον υπόλοιπο κόσμο, ο οποίος σχεδόν ακολούθησε.

Εάν η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου γνώριζε ότι η COVID-19 δεν ήταν σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία στις 19/03/2020, γιατί το Κοινοβούλιο ψήφισε το νομοσχέδιο Coronavirus έξι ημέρες αργότερα;

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, η μόνη λογική απάντηση είναι ότι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε για να χρησιμοποιηθεί μια κατασκευασμένη κρίση δημόσιας υγείας ως μάσκα για μια ολοκληρωτική αρπαγή εξουσίας, με βάση το αντισυνταγματικό καταστατικό και οι κανονισμοί που προέκυψαν από αυτό, να θέσει την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, το NHS και τα συμβούλια πέρα ​​από το να λογοδοτούν για τις ενέργειές τους στον λαό.

Γιατί για ποιόν άλλο λόγο θα είχαν χρησιμοποιήσει την πλειοψηφία τους στο Κοινοβούλιο για να επιτύχουν ένα νομοσχέδιο που αναστέλλει το νόμιμο δικαίωμα απομάκρυνσης της κυβέρνησης από το αξίωμα, μέχρι να το αποφασίσουν;

Ενώ όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτές τις κρίσιμες έρευνες θα επιθυμούσαν ειλικρινά να ήταν διαφορετικά, τα γεγονότα υπαγορεύουν ότι δεν υπάρχει απλώς άλλη λογική εξήγηση για το γιατί η κυβέρνηση βασίζεται σε απλώς ανέντιμες δηλώσεις, οι οποίες αμφισβητούν την ίδια τη νομιμότητα αυτού του Κοινοβουλίου.

Τα στοιχεία της απάτης

Για να αποδειχθεί νομικά ένας ισχυρισμός περί εγκληματικής απάτης, πρέπει να υπάρχουν τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Συμβαλλόμενο μέρος Α στηρίζεται εν γνώσει του σε ανέντιμες δηλώσεις για τους σκοπούς της εξασφάλισης σημαντικού κέρδους.

2. Το μέρος Β ωφελείται απο αυτές τις ανέντιμες δηλώσεις από τις ενέργειες του συμβαλλόμενου μέρους A.

3. Το συμβαλλόμενο μέρος B [και το συμβαλλόμενο μέρος C, D, E κ.λπ., όποτε ενδείκνυται] υφίσταται απώλειες [ή μπορεί να τις έχουν υποστεί] ως άμεσο αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης στις ανέντιμες δηλώσεις του μέρους A.

4. Το συμβαλλόμενο μέρος Α γίνεται ένοχο για διάπραξη απάτης τη στιγμή που λαμβάνουν ουσιώδες κέρδος από το να βασίζονται στις ανέντιμες δηλώσεις τους, είτε τα μέρη Β και Γ υπέστησαν απώλειες είτε όχι.

Ένα ζήτημα δημόσιου αρχείου

Σε αυτήν την περίπτωση, είναι θέμα δημόσιου φαινομένου ότι το Μέρος Ακυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου] φαίνεται να έχει κάνει ανέντιμες δηλώσεις προς το Μέρος Β [Κοινοβούλιο] και το Μέρος Γ [οι Λαοί], για τους σκοπούς της απόκτησης απίστευτης ολοκληρωτικής εξουσίας.

Είναι επίσης αδιαμφισβήτητο ότι το Μέρος Β αναγκάστηκε να βασιστεί σε αυτές τις ανέντιμες δηλώσεις, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την έγκριση του νομοσχεδίου Coronavirus, το οποίο εξουσιοδότησε νόμιμα το Μέρος Γ να βασιστεί σε αυτές τις ανέντιμες δηλώσεις, χωρίς να προσφύγει στην κριτική της κυβερνητικής πολιτικής ή να τις απομακρύνει από το αξίωμα στο δημοκρατικό δημοψήφισμα.

Ως εκ τούτου, το Μέρος Β προκάλεσε την απώλεια των μέσων για την εκπλήρωση του πρωταρχικού συνταγματικού του σκοπού – για την επίβλεψη, τον έλεγχο και τον αποκλεισμό τυχόν προσπαθειών της κυβέρνησης να εκχωρήσει στον εαυτό της εξουσίες που δεν είναι λογικές στον ελεύθερο και κυρίαρχο λαό της Βρετανίας.

Επιπλέον, στηριζόμενο στις ανέντιμες δηλώσεις της κυβέρνησης, το Μέρος Γ προκάλεσε την απώλεια του δημοκρατικού δικαιώματος να το απομακρύνει από το αξίωμά του, καθώς και τα αναφαίρετα δικαιώματα της ελευθερίας του λόγου, της ελεύθερης συνέλευσης, της ελεύθερης κυκλοφορίας, της ελευθερίας της συνείδησης, της θρησκευτικής ελευθερίας και το δικαίωμα σε μια ιδιωτική οικογενειακή ζωή, στο ελεύθερο εμπόριο, να τεκμαίρεται αθώος έως ότου αποδειχθεί ένοχος ενώπιον μιας κριτικής επιτροπής του Κοινού Νόμου.

Το Μέρος Α φαίνεται να έχει λάβει ουσιαστικό κέρδος από αυτές τις ανέντιμες δηλώσεις τη στιγμή που ο νόμος του2020 Act θεσπίστηκε από το Κοινοβούλιο, δεδομένου ότι ο νόμος είχε ως σκοπό την αναστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων του εκλογικού σώματος για την απομάκρυνσή του από το αξίωμα, έως ότου κρίνει σκόπιμο.

Περίληψη των ανέντιμων δηλώσεων

Ακολουθεί μια σύνοψη των ανέντιμων δηλώσεων που φέρεται να έκανε το Μέρος Α σε σχέση με την πανδημία COVID-19, βασισμένη αποκλειστικά στα αποδεικτικά στοιχεία που υπέβαλαν δημόσια εμπειρογνώμονες στους τομείς της ιολογίας, της μικροβιολογίας, της ανοσολογίας, της ιατρικής, των εμβολίων και της υγειονομικής περίθαλψης, τα ονόματα εκ των οποίων συγκεντρώνονται στις αναφορές στο κάτω μέρος αυτής της ανάρτησης.

Ισχυρισμοί ψευδούς εκπροσώπησης

1. Η COVID-19 είναι ένας σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, ο οποίος δικαιολογεί τα δρακόντεια μέτρα που ελήφθησαν.

2. Η COVID-19 είναι μια πανδημία ενός φυσικού ιού, αντί να έχει κατασκευαστεί από τη βιομηχανία εμβολίων που χρηματοδοτείται από το Bill Gates.

3. Η COVID-19 αποτελεί σοβαρή απειλή για την Εθνική Υπηρεσία Υγείας, η οποία δικαιολογεί την άρνηση της αντιμετώπισης ατόμων με σοβαρές ασθένειες και την ταξινόμηση κάθε θανάτου από το κλείδωμακαι μετά ως «θανάτου COVID».

4. Η COVID-19 είναι ένας αερομεταφερόμενος φυσικά μεταδοτικός ιός, παρά ένα χημικά κατασκευασμένο δηλητήριο που μπορεί να ψεκαστεί στον αέρα, να προστεθεί σε υγρά ή να εγχυθεί στο σώμα.

5. Η COVID-19 δεν μπορεί να ελεγχθεί χωρίς εκτεταμένο εμβολιασμό, όταν κάθε εμβόλιο περιέχει απαραίτητα τον ιό που υποτίθεται ότι πρέπει να αποτρέψει.

6. Η COVID-19 υπήρξε η αιτία κάθε θανάτου στο Ηνωμένο Βασίλειο από τότε που ξεκίνησε το κλείδωμα, καθώς όταν καταγράφηκε ψευδώς κάθε μοιραία καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό επεισόδιο, εγκεφαλική αιμορραγία, αυτοκινητιστικό δυστύχημα και αυτοκτονία, σαν COVID-19

7. Τα μέτρα κλειδώματος διατηρούν το κοινό ασφαλές και σώζουν το NHS, όταν το Ηνωμένο Βασίλειο έχει υποστεί το υψηλότερο ποσοστό θανάτου ανά εκατομμύριο όλων των κλειδωμένων και μη κλειδωμένων ευρωπαϊκών εθνών και οι θάλαμοι νοσοκομείων είναι άδειοι σε όλη τη χώρα.

Ισχυρισμοί για μη αποκάλυψη

Ακολουθεί μια λίστα με τα φερόμενα γεγονότα που το Μέρος Α απέτυχε να αποκαλύψει στο Κοινοβούλιο και τους πολίτες:

1. Η COVID-19 επαναταξινομήθηκε ως μη σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια υγεία έξι ημέρες πριν από την έγκριση του νομοσχεδίου Coronavirus από το Κοινοβούλιο.

2. Όλα τα στελέχη Coronavirus, συμπεριλαμβανομένου αυτου της COVID-19, δημιουργήθηκαν από ιδρύματα, ιδρύματα και εταιρείες που ασχολούνται με την ανάπτυξη, παραγωγή, παραγωγή και διανομή εμβολίων.

3. Η COVID-19 δίνει λιγότερη πίεση στο NHS από ό, τι αντέχει σε κάθε προηγούμενη ετήσια περίοδο γρίπης.

4. Οι ιοί δεν είναι φυσικά μεταδοτικοί, είτε αερομεταφερόμενοι είτε όχι.

5. Η Νότια Κορέα ελαχιστοποίησε τους θανάτους COVID-19 με την ευρεία χρήση της βιταμίνης C, ενώ ένας συνδυασμός Κινίνου και ψευδαργύρου θεραπεύει όλα τα συμπτώματα εντός 12-36 ωρών, σε χώρες σε όλο τον κόσμο.

6. Το επίσημο ποσοστό θανάτου COVID-19 του Ηνωμένου Βασιλείου περιλαμβάνει αυτά που προκαλούνται από οποιαδήποτε άλλη ασθένεια, καρδιακές προσβολές, τροχαία ατυχήματα, φυσικά αίτια και αυτοκτονίες.

7. Τα μέτρα κλειδώματος έχουν οδηγήσει σε μαζική αύξηση του αριθμού των θανάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο από αυτοκτονία, η οποία θα συνεχίσει να αυξάνεται όσο διαρκεί η κατ οίκον αιχμαλωσία.

8. Ο επικεφαλής ιατρικός διευθυντής της κυβέρνησης, Chris Whitty, έλαβε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό από το Ίδρυμα Γκέιτς, το οποίο επενδύεται σε μεγάλο βαθμό για να υποχρεώσει τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς στον κόσμο.

9. Το Imperial College London έλαβε παρόμοια μαζική επιχορήγηση από το Ίδρυμα Gates.

10. Ο Matt Hancock, υπουργός Υγείας, είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Porton Biopharma Limited – μιας εταιρείας που ασχολείται με την ανάπτυξη εμβολίων.

11. Η Porton Biopharma Limited είναι η σύγχρονη έκδοση του Porton Down, ενός στρατιωτικού ελεγχόμενου ιδρύματος που έγινε μεγάλο σκάνδαλο όταν αποκαλύφθηκε ότι είχε δοκιμάσει κρυφά το νευρικό αέριο σε ανυποψίαστα θύματα, πολλά από τα οποία σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν.

12. Το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, το Ινστιτούτο Jenner, το Vaccitech και το Glaxo-Smith Kline – οι οντότητες που ασχολούνται με την ανάπτυξη, παραγωγή, παραγωγή και διανομή εμβολίου για το Ηνωμένο Βασίλειο – έχουν λάβει χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Gates [ή άλλες οντότητες που ελέγχονται από το Gates].

Συμπέρασμα

Ομόφωνα, η Μεγάλη Κριτική Επιτροπή (Grand Jury) αποφάνθηκε ότι υπάρχουν αρκετά εκ πρώτης όψεως αποδεικτικά στοιχεία για να δικαιολογήσουν την επίσημη έρευνα και την ακρόαση της μαρτυρίας των εμπειρογνωμόμων και των μαρτύρων, η οποία θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό.

Προκειμένου ο νόμος του 2020 Act να κηρυχθεί επισήμως άκυρος, με την αιτιολογία ότι οι διατάξεις του [συμπεριλαμβανομένων των μεταγενέστερων κανονισμών] είναι παράνομες και ανίκανες για εκτέλεση σύμφωνα με το Κοινό Δίκαιο, η Μεγάλη Κριτική Επιτροπή πρέπει να αποφασίσει ότι οι ισχυρισμοί περί πανδημικής απάτης αποδεικνύονται πέρα ​​από εύλογες αμφιβολίες.

Bιβλιογραφικές αναφορές

Andrew J Kaufman, MD

Rashid Buttar

Dr Mohammad Iqbal Adil

John Bergman

Prof Sucharit Bhakti

Knut Wittkowski PhD

Scott Jensen

Jay Bhattacharya 

John A Lee

Sherri Tenpenny

John Ioannidis 

Scott Perlman

Dan Erickson

Judy Mikovits

Dr Jeffrey Barke

https://www.bitchute.com/video/Lm0ildIz3eQ1/

Επιμέλεια 

Ευαγγέλου Μπλάνα Μαριαννα

πηγή

Grand Jury Finds Prima Facie Evidence of Pandemic Fraud

What is a Grand Jury?

https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_jury