Tag Archive: καρκίνος τραχήλου μήτρας


Το Ανθρώπινο εμβόλιο έναντια σε 4 συγκεκριμένους,  (απο τους 100 που υπάρχουν),  ιούς των θηλωμάτων,   κονδυλωμάτων, των HPV, προκαλεί εκτός από καρκίνο της μήτρας,

Τὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ καρκίνου τῆς μήτρας ὕποπτο γιὰ καρκίνο τῆς μήτρας!!!

και πρώιμη ωοθηκική ανεπάρκεια : μια άλλη πτυχή του αυτοάνοσου φλεγμονώδους συνδρόμου που προκαλείται από τα ανοσοενισχυτικά έκδοχα των εμβολίων.

Μία πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει για μια φορά ακόμα, ότι τα ανοσοενισχυτικά έκδοχα, προκαλούν αυτοάνοσες φλεγμονώδεις αντιδράσεις, με απλά λόγια είναι υπεύθυνα για διάφορα αυτοάνοσα νοσήματα.

Η έρευνα έγινε από τους

Colafrancesco S , C Perricone , Tomljenovic L , Shoenfeld Υ.

Στο Zabludowicz Κέντρο Αυτοάνοσων Νοσήματων Sheba Medical Center , Τελ – Hashomer , στο Ισραήλ  και

στην Μονάδα Ρευματολογίας ,

στο Τμήμα Εσωτερικής Παθολογίας και Ιατρικών Ειδικοτήτων , στο Πανεπιστήμιο Sapienza της Ρώμης , Ιταλία

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23902317

Oι μεταεμβολιακές, δηλαδή μετά τον εμβολιασμό, αυτοάνοσες καταστάσεις  είναι μια σημαντική πτυχή του αυτοάνοσου φλεγμονώδους συνδρόμου που επάγεται από τα ανοσοενισχυτικά έκδοχα ( ΑSIA ) και διαφορετικά εμβόλια, περιλαμβανομένου και του HPV , έχουν ταυτοποιηθεί ως πιθανές αιτίες .

Συλλέχθηκε και ερευνήθηκε  το ιατρικό ιστορικό  τριών νεαρών γυναικών που παρουσίασαν  δευτεροπαθή αμηνόρροια μετά από τον εμβολιασμό για HPV  η οποία δεν επανήλθε ακόμη και μετά από εξειδικευμένη ορμονοθεραπεία.

Συνέχεια

Gardasil και Gervarix.

Yποπτο το νέο εμβόλιο για την αντιμετώπιση του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

Kίνδυνοι από το εμβόλιο

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ.

Τα εμβόλια έχουν βασιστεί επάνω σε μια φαρμακευτική απάτη για πάνω από εκατό χρόνια

Τὸ ἐμβόλιο κατὰ τοῦ καρκίνου τῆς μήτρας ὕποπτο γιὰ καρκίνο τῆς μήτρας!!!

Το Gardasil, το νέο εμβόλιο του ιού των κονδυλωμάτων (HPV, Human papilloma virus) της Merck, που χορηγείται με ένδειξη την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, προστέθηκε στο συνιστώμενο πρόγραμμα εμβολιασμών της Αμερικής στις 29 Ιουνίου 2006.

Έως το τέλος του 2006, το Σύστημα Αναφοράς Ανεπιθύμητων Ενεργειών Εμβολίων (VAERS) του Αμερικάνικου Οργανισμού Φαρμάκων και Τροφίμων (FDA), δέχτηκε 385 αναφορές ανεπιθύμητων ενεργειών για το Gardasil. Στο 66% των περιπτώσεων, δηλαδή σε 253 περιπτώσεις, χρειάσθηκε περαιτέρω διακομιδή σε ιατρείο ή νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τις αναφορές, 12 ασθενείς ηλικίας 13-23 ετών νοσηλεύθηκαν σε νοσοκομείο για διάστημα έως και 5 ημερών. Μερικά από τα συμπτώματα που αναφέρθηκαν, κατά σειρά συχνότητας, ήταν:

Συγκοπή (55), ζάλη (41), πυρετός (41), εξάνθημα (33), παραισθησία και υπαισθησία (32), κνησμός (31), πονοκέφαλος (19), εμετός (16), μυαλγία (13), λεμφαδενοπάθεια (10), αρθραλγία (7), σύνδρομο Guillain-Barre(5).

Συνέχεια